maandag 28 januari 2008

Ispo Munchen...

Hummz.... Lastig...


Elke inline skater (toch zeker de mensen op het forum) heeft er nu al van gehoord, de ISPO in Duitsland...
De ispo, voor de duidelijkheid, is DE beurs waar ALLE merken hun nieuwe collecties voorstellen...
Hier kan je dus terecht voor alles van bv Rollerblade, maar ook Nike, Gore (van den -Tex), Merrel, Peak Performance, Le Coq, ... ALLES is er!!!
Ook voor het inline skaten is dit THE PLACE TO BE, elke merk is vertegenwoordigd door hun ceo's, de importeurs zijn er, de pro riders zijn er, de nieuwste collecties zijn aanwezig, ... Het is echt een must om er te zijn...

Ik wou dit jaar doodgraag gaan, maar helaas...
Mijn gedacht was om in 1 dag op en af te rijden.. Ik weet het een beetje een zot idee, maar perfect haalbaar.. Gewoon 7h op, daar doen wat ik wil zien en 7h terug naar huis..
Maarja, mijn halven trouwenboek was daar niet zo mee akkoord...
En ik snap je wel hoor schatje, maar toch..

Ben dus sinds gisteren een beetje pist, je kent dat wel dat gevoel van iets willen en dan toch niet kunnen krijgen.. Een gevoel waarmee ik nu dingen zou kunnen doen zeg, moest ik nu gaan free skaten, ammai mijne goeie, er zouden ongelukken gebeuren...

De plannen voor zondag op en af te gaan waren snel weggeborgen, maar ik speel nog steeds met het idee om te gaan.. Ik heb morgen en woensdag nog..
Ik moet echt gaan; iets zegt me... Tis ambetant, en zo voel ik me ook.. ambetant.. ;o)

Geen opmerkingen: