vrijdag 25 januari 2008

2de training...

Wind, int gezicht, in de rug, in de haren.. overal wind....



Vandaag voor de tweede keer gaan trainen, nuja, trainen...
Laten we zeggen dat ik al twee keer ben 'gaan rijden'...

Vandaag was ook weer een lastige! het waait nogal zeg!
Had ik dat geweten.. ;o)

Al bij al viel het heel erg goed mee!
Heb vrij goed gereden en ben vrij content, maar er is echt wel werk aan de winkel!
Ik ben dik aan het worden!!!!!! :0(
en dat kan / mag echt niet!!!!


het was een tochtje van 11,04km en deze heb ik gereden aan een gemiddelde van 23,1.
In totaal ben ik 28min bezig geweest, te weinig dus om vet te verbranden; te weinig om te trainen; maar ik moet opbouwen he!
Leuk om te weten dat ik (met meewind wel) op een plat stuk weg een max. heb gehaald van 37,1... Zonder daarvoor extra moeite te doen! Nice!


Op naar de volgende!
Nu alleen nog droge wegen!!! k wil trainen!!!!!!

Geen opmerkingen: