maandag 21 januari 2008

Op weekend...

Rustig genieten?



Zoals je al kon lezen op zaterdag ochtend zijn we vertrokken op weekend.
Marjon, voor zei die het nog niet zouden weten, had een weekendje Antwerpen georganiseerd.

We hadden nm nog een Vlaanderen Vakantie bon liggen en die moest dringend op; dus had ik gezegd 'verras mij' met mijn verjaardag..

Het was leuk, het was genieten met ons twee, het was lekker eten op resto, .. Alleen het hotel..
Man man man!
We kwamen toe (effe vermelden, het is een 3sterren hotel met de foute naam Florida - ja daar aan het centraal station) en vond het er al best een beetje aardig uitzien; nuja, dat kan en mag allemaal he :o)
intjecken, twee paspoorten afgeven (gebeurd anders nooit?!) en we kregen de sleutel van onze kamer.. Vierde verdiep. Doen we die deur open; stinken naar sigaretten rook (het is een rookvrij gebouw).. Tot mijn grote spijt kon ik daar echt nt in slapen!! Ik haat sigaretten en mijn adem blokt bij het rieken ervan (jawel, zelf in een café).

Ik terug naar de receptie, vriendelijk gezegd dat ik daar echt nt kan slapen.
ze had nt veel meer vrij, nog twee kamers...
Op het tweede verdiep eens gaan kijken en wat riek ik in het toilet.. Sigaretten...
Nuja, de andere kamer was geen optie, het waren twee enkele bedden..

Dus vriendelijk gaan melden dat we die kamer op het tweede wel zouden nemen maar dat het er ook stinkt naar sigaretten...
Toen we terug kwamen van onze middag stappen op de meir (en de peak shop natuurlijk ;o) ) en het lekkere eten aan het stadhuis stond er een spuitbus klaar tegen de geurtjes...


Nu moet je dus weten dat het de hele avond nog heeft zitten stinken!
echt niet te doen!
Volgens mij hebben ze een groot probleem met hun lucht afvoer daar; want het de geur kwam nm uit zo'n koker in de wc...
Ik kon er echt nt tegen, dus heb ik die volgepropt met toilet papier...

Zondag zijn we dan een bezoekje gaan brengen aan de Zoo van Antwerpen; dat was ook alweer lang geleden...
Het was leuk, we hebben ons goed geamuseerd en het is altijd wel eens leuk die beetjes te zien /zoeken ;o)


Het was een fijn weekend, maar ik weet dat ik in dat hotel nooit meer binnenga ;o)
Niet altijd geloven wat er in de boekjes staat dus!!!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

tedju zeg dat hotel in barcelona was precies beter...
:))))))
eppie burtdeej ee (beetje laat)
x kariboe x

Huub80 zei

ja, barcelona was alles.. ;o)
ammai nog nt zeg!

merci voor de birthday. Tis wel al 4 dagen geleden he soepkiekske... Zomaar vergeten... pfft!!! ;o)

(ik weet zelf die van u niet! Ik heb bijna van niemand verjaardagen!! erg he!!! Ik kan ze dus nooit vergeten...)