maandag 7 januari 2008

Wie heeft het weer voor...

Ikke....


Op 26 november dacht ik slim te zijn en via het e-loket van de o-zo-mooie Stad Gent onze adreswijziging door te geven...
Alles ging heel goed, de dag erna kreeg ik een melding via mail dat onze adreswijziging goed ontvangen was en dat ze deze aan het verwerken waren.
Maar toen werd het wel heel erg stil...

Gisteren had ik zoiets van, ik ga informeren, want die wijkagent die komt maar niet...
En wat krijg ik vandaag in mijn mailbox...

Geachte


De wijkagent is al een paar keer aan de deur geweest.
Op 18 december 2007 is alles teruggestuurd naar ons, u bent dus NIET
ingeschreven op het nieuwe adres.

Als u werkelijk daar nog woont dient u terug aangifte te doen van
adresverandering.

Met vriendelijke groeten


*****
Hoofdadministratief medewerker
Dienst Bevolking - Departement Bevolking en Welzijn - Stad Gent
Hebben ze wel even de fouten vast dan...
Kunnen wij er aan doen dat een wijkagent langskomt en dat we niet thuis zijn?!
Wij zijn werkmensen, en neen, we gaan geen maand thuisblijven om te zitten wachten op een wijkagent.. Een wijkagent kan een briefje in de bus laten dat hij is gepasseerd.. Zelfs dat niet..
Dat hij geen afspraak wil gaan maken, dat is vrij normaal.. Maar hij kan wel informeren op welke momenten hij ons er wel kan treffen... MAAR NEEN....


Ze hadden we al gewaarschuwd over de wijkagent; maar dit slaat toch alles...
Met andere woorden, als wij nu niets doen; dan wonen wij nergens...
Had ik nu eens niet gereageerd op de mail met de vraag wat nu; wat dan?!?!?!


Er komt nog een staartje aan, dat voel ik nu al..

3 opmerkingen:

Huub80 zei

Ha! ze hebben er al een mouw aan gezet.. ;o)
ik kreeg net de mail dat alles weer is doorgegeven aan de wijkagent, haha!
wat een lol!

ik ga die wijkagent eens aanspreken denk ik, maar ik zal het maar vriendelijk doen zeker.. :grin:


dusja, nu wachten tot hij eens langs zal komen...

Anoniem zei

Ik heb die historie al iedere keer gehad dat ik verhuisd ben ; dat is inderdaad dik onozel. Zeker in Deinze leek het wel nen echte nazi die zogezegd 37 x langsgekomen was en daar gingen ze mij ook uitschrijven, zonder al de zever die hij mij lapte toen hij mij wel eens thuis aantrof.
In Oudenaarde daarentegen vonden ze me ook nooit thuis maar belde die mens mij heel vriendelijk om een afspraak te maken en dat is dan ook gebeurd. Volhouden dus :)
x kariboe x

Huub80 zei

ge moogt gerust zijn..
Ik zit thuis te wachten tot hij langskomt.. maar nog steeds niets he..
tzal dan weer zijn dat we nooit thuis zijn...

Ik kijk er al naar uit, tzal waarschijnlijk een steriotype agent zijn.. Of bestaan die niet meer??!! ;o)

wordt verlogd..