woensdag 30 januari 2008

Alweer een training...

De baan is nat...



Deze ochtend regen regen regen..
deze middag regen regen regen..

Maar rond een uur of 16h zag dat de baan droger en droger aan het worden was; de zon zat ondertussen ook al goed uit...
Dus, waarom wagen we het er niet op en gaan we een ritje doen?!

Tegen een uur of 17h was ik al goed aan het rijden!
Helaas was de batterij van de gps plat, had ik deze afgelopen nacht laten aanliggen aan de pc...
Ik heb dus geen stats, maar gelukkig weet ik wel het vertrek uur wel via de gps en het aankomst uur heb ik ook.. ;o)

Het was echt genieten, de zon zat laag en naast mij heel wat konijntjes en fazanten..
De baan lag al bij al nog goed nat... Gelukkig was ik er op voorzien en had ik mijn skeelers (jawel, de vijfwielers...) ook in de auto liggen..
De baan was nat, de wielen slipten nu en dan eens weg, de wind zat in het gezicht.. Het was lastig, maar wel genieten!!


de stats:
Tijd: ik heb er exact 59min over gereden
gereden km-ers: 20,01km


Voor de rest geen maximum snelheid, door een berekening denk ik dat ik een gemiddelde snelheid heb van 20.3km/h


Na afloop was ik zeer tevreden, ik wou nm in deze slechte omstandigheden de 20km rijden in minder dan een uur, en dat is dus (nipt) gelukt...
Ik ben ontzettend blij dat ik vandaag nog mijn km-ers heb kunnen rijden, ze voorspellen echt een *** weekend!!!!

Geen opmerkingen: