maandag 11 februari 2008

Dagje zee..

Zonnetje int gezicht, haren in de wind, skates aan de voeten...


Gisteren was het zalig weer!
Het typische skate weer...

Ideaal dus om een dagje naar de zee te gaan.
Het was er ongelooflijk druk.. Man man!
De rit naar de zee ging zeer vlot, aangekomen in Oostduinkerke was het echt genieten!

Mijn schat heeft duidelijk in het geniep op haar freesbee skills zitten oefenen want het ging zeer vlotjes! Na de freesbee sessie nog even een wandeling gezet.
Het is toch zalig he, de zee, het zand, het geluid, de wind, het gezelschap, ... ;o)

Daarna gingen we een tochtje skaten.
Uiteindelijk hebben we een goede twee uur geskate en zo'n kleine 30km gereden!
Het was zalig! Voor mijn schat was het nu en dan eens afzien (nog steeds pijnpunten aan de voet) maar ik heb gezien dat ze genoten heeft ;o)
Ik deed dat alvast!
En, het belangrijkste, ze heeft het doel gehaald 30KM!!! Het was echt zalig!
Ik ben zo fier op mijn schat! Way to go!! En nu zijn we vertrokken! ;)

Ze heeft zelfs geleerd om in treintje te rijden (is nog wel wat werk aan, maar we komen er wel); ze heeft een topsnelheid van 27km/h gehaald en even kunnen aanhouden..
ze heeft verdorie 30km gereden na een kalme winter..

SCHITTEREND!!!


Daarna nog even genoten van de zon en de zee met een mini wandeling en door naar huis..
Overal file, op de radio maakte ze al melding, dus ik dacht "we hebben toch tijd.." we nemen de oude baan.. Ja hallo! geen change! Overal wegenwerken met dus massa file..
We hebben er 3h30 over gedaan.. Maar ik heb genoten van mijn dagje, we hebben ons geamuseerd en dat is het voornaamste.

klik op de foto's voor de fotoreeks...

Geen opmerkingen: