dinsdag 19 februari 2008

Opweg naar Schellebelle

Een ongeluk...


Net vertrokken naar Schellebelle, voor de initiatie reeks, en op de autostrade zie ik het gebeuren..
Een ongeluk...
Op de afslag naar Antwerpen was in de bocht een camion omgekanteld...

Echt gewoon vlak voor mijn ogen.. Hoe dat hij is gekanteld, geen idee.. Ik vrees een beetje door een te hoge snelheid...
Het was wel een wreed beeld; een camion die omvalt en allemaal zand die over de brug valt op de auto's er onder..
Hoe het uiteindelijk is afgelopen weet ik niet, ik heb de chauffeur er niet zien uitkomen; ik heb rook gezien, .. Maar er waren al heel wat mensen die stopten er nar toe liepen...

Ik heb, hoe kan het ook anders, foto's genomen van uit de auto...
Die kan je hier vinden:


Wat me ook sterk opviel daarstraks op is dat praktisch geen enkele vrachtwagen 90km/h aan het rijden was... ze zaten allemaal op het tweede baanvak.. Smog alarm, mijn g*t...

Geen opmerkingen: