donderdag 14 februari 2008

Nieuwe collectie!

Jawaddedadde...


Pfft! Ik ben dood!!
Gisteren kreeg ik een levering van 9 dozen, boordevol nieuwe collectie!
Dat was onmiddellijk werken geblazen, tegen 18h was alles geprijsd en wel..

Deze ochtend een kleine 2h vroeger naar de shop afgezakt om te kuisen, wat ik gisterenavond ging doen, maar dat zat er echt niet meer in..
Stofzuigen, meubels kuisen, spiegels kuisen, dweilen..
Ondertussen, terwijl het voor openingstijd aan het opdrogen was, boven de stock goed leggen en alweer gestart met uitpakken en alles op zijn juiste plaats leggen / hangen...

Deze nm zag ik de leverancier weer dicht komen parkeren met zijn camion, ik dacht 'tis niet waar hé'... helaas 13 nieuwe grote dozen!!!!!!!!


Ik ben dus nog lang niet klaar..
Wie denkt dat verkoop easy is, die mag morgen eens een dagje komen meedraaien met mij ;o)



alle, ik ga verder gaan genieten van de nieuwe collectie!
ze is helemaal AF!!!!!
Kom dat zien, kom dat zien!!! ;o)

Geen opmerkingen: