dinsdag 19 februari 2008

Nieuw fototoestel...

"Tis kapot..."


Afgelopen week was onze week wel, alles wat fout kon gaan ging fout.. Alsook op woensdag..
Woensdag na de slalom training (voor het event nu zondag) lag mijn fototoestel op de laptop; en plots... "plof"... en weg was hij..

Helemaal kapot..
Deksel er af, scherm gedeukt, batterijen los, ... Kapot!!!


Nuja, rouwproces was snel gedaan, hij was nm al drie keer gevallen... En Lies (was een cado van lies en wes!) was de garantie kwijt...

Woensdag avond onmiddellijk opzoek gegaan op i-net naar hetzelfde toestel, tevergeefs...
Mja.. Nergens meer te vinden natuurlijk.. Tweedehands? Te riskant!
Op Canon opzoek gegaan naar een vervang toestel; de opvolger als het ware..Bericht publiceren
Maar er is niet veel op de markt..
Er waren er twee; nm de Powershot A650 en de Powershot A5

Vandaag ben ik dus, omdat ik niet eerder kon, naar de mediamarkt afgezakt; alleen maar omdat het in real life te bekijken.
Nuja, bleek dat deze toestellen er dus goedkoper stonden dan online..
het blijft veel centjes, maar ik wil dus perse een uitklapbaar scherm (ideaal om te skaten) en ik wel echte beelden met juiste kleuren!


Het is dan de Powershot A650 geworden...
Ik heb lang zitten twijfelen, een uur lang nm..
Het is ontzettend veel geld!!!! Zeker als je weet dat ik ook nog graag een reflex wil kopen, maar dan wel eentje tweedehands...
Ik heb dus een nieuwe toestel.. al wat mee zitten prutsen, kleuren zijn fantastisch!!
Straks weer een lessenreeks, dus ik zal wat foto's kunnen trekken...
helaas, heb ik geen SD card meer (vorige toestel was een Flash Card; binnenkort dus te koop ;o) ); dus veel zullen het er niet zijn...


Ik ben dus weer vertrokken!!! ;o)
Schitterend!

Geen opmerkingen: