maandag 25 februari 2008

drukke week

Stress op vrijdag...


Vrijdag was de afsluiter van een vrij drukke week..
Vrijdag overtrof alles doordat ik een goede 400km heb zitten rondrijden.. Files, slechte wegen, slechte chauffeurs, .. alles heb ik moeten doorstaan...

Op vrijdag moest ik nm de skates gaan oppikken voor de meet 'n greet van gisteren.
Om 10h moest ik bij Rollerblade zijn, waar ik dan ook wel een dik uur ben gebleven...
Vrijdag ochtend, naar brussel = File..
Ik was dus van plan om al om 8h te vertrekken...

Gelukkig dat ik nog eerst naar Merelbeke moest om de sleutels van de zaal... Rond 8h was ik in Merelbeke en een kleine 15min later was ik onderweg naar brussel..
Helaas.. Geen file gezien..

Ik was dus meer dan een uur te vroeg...
En wat moet een mens dan doen? Gewoon van sightseeing in Bxl. ;o)

Bij Rollerblade hebben we veel dingen gedaan en besproken. Patrick is echt een sympathiek mens! Aangenaam om mee samen te werken!
De collectie van Rollerblade ziet er echt schitterend uit! Wie er nu niet verliefd op wordt.. dan weet ik het ook nt meer... ;o)

Van Rollerblade was het dan naar Roces, om de stalen op te pikken.
Door Bxl, en geuss what.. Weg kwijt.. Gps bleef hangen en ja, dan ben je verloren he..
Gelukkig alles gevonden en ook bij roces ben ik een klein uurtje blijven plakken..

Na het bezoek aan de headquarters :o) van Roces was het snel naar huis rijden, om mijn mail te tjecken en te kijken wat powerslide en Phuzion had gemaild.
helaas, slecht nieuws...

Ze hadden nm niets verzonden, 'vergeten'....
Ik was RAZEND! en nog steeds als ik er aan denk!!!


Je moet dus weten dat ze van alles beloofd hebben he..
Van skates om te testen, tot een heus prijzen pakket, de stalen van beide merken, promo materiaal, ...
En dan lees je op je mail: "Ik vind het heel vervelend maar het is wel de realiteit. Het spijt me."
Ik was echt boos, neen eerder teleurgesteld...

Nuja, ik had ook van andere merken bot gevangen..
K2 zag het niet zitten, ze zagen er niets in..
Seba heeft zijn mails veel te laat gelezen en het was te kort op de bal
Fila/Hypno reageerden niet...

Aangezien alleen nog Fila / Hypno in België zit dacht ik, ik trek mijn stoute schoenen aan en bel ze gewoon op. Direct had ik de juiste man aan de foon, maar hij wist van niets..
Het goede nieuws was wel dat ik de collectie mocht gaan oppikken!!!

Vanuit Gent moest ik dan wel terug naar Lille, bij Turnhout.
Maar dat had ik er op dat moment echt wel voor over!!

Ook bij Fila ben ik even gebleven, en bij terugkeer was ik echt blij dat ik ook deze samples kon krijgen!


Het was wel een vermoeiende dag, een hele dag op de baan..
Tegen 19h was ik pas thuis, een dikke 10h was ik op de baan geweest.. Lastig!


En vanaf dan moest het nog allemaal beginnen..
Voorbereiding voor de Meet 'n Greet...

Geen opmerkingen: