donderdag 7 februari 2008

Peak Performance

Winter collectie 2008-2009


Het winter 2007-2008 is nog niet voorbij of onze collectie voor het volgende jaar is al gekozen en besteld...


Na het afzetten van mijn mama ben ik eens een bezoekje gaan brengen aan mijn schat, daar ik deze avond waarschijnlijk laat thuis zou zijn..
Totaal onverwacht haar verdiep binnengestapt (tussen de oudjes, niet echt mijnen doelgroep; verre van zelfs..) opzoek naar mijne schat..
Niet te vinden natuurlijk, mevr. zat met de stagiaire in de kelder.. Nog een geluk dat ik het even vroeg aan een collega.. ;o)


Daarna was het weer doorrijden naar Gent, snel andere kleren aan en ik was alweer op het pad richting de shop.
Deze avond gingen we de collectie 2008-2009 eens gaan bekijken. Ik had al gehord dat het een goede collectie was, een technische.

Aangekomen was het veel passen, kleuren bekijken, wennen aan kleuren, .. Maar het was een sterke collectie! leuke kleuren! leuke details! leuke combinaties! ...

Helaas kwam er al snel een bummer op de feeststemming..
Bij het willen wegrijden waren we gezien.. er stond nm een wagen voor de poort geparkeerd..

Ik heb al veel meegemaakt als het gaat om geparkeerde wagens voor de poort, maar dit slaat echt alles...
Het was een wagen van Sint-Truiden, dus het was iemand die hier een tijdje zou blijven..
Onmiddellijk de politie gebeld, en vanaf dan was het wachten..
Nuja, dat zat er dus niet in ;o)

David, mijn baas (lol), belde het nummer die op de nummerplaat stond van de wagen, en tot onze verbazing was er iemand die opnam. We kwamen uit in de garage en de persoon aan de andere kant van de lijn was zelfs zo vriendelijk om ons het gsm nummer te bezorgen van de bezitter van de wagen.. Dus, wij blij, tzal snel gepiept zijn..
Helaas.. Niemand nam op.. Voicemail inspreken, 3 keer bellen, 10 keer bellen, 30 bellen, .. bellen met verschillende nummers, .. Niets!

Ondertussen waren we al een uur ver en stonden we er met twee wagens te wachten.. Nog steeds geen politie.. Iedereen heeft één keer gebeld naar de politie, we hebben de restaurants / cafe's gedaan in de buurt, .. Helaas..
Na een dik uur en 20min was ik het beu, en belde dus (als zogezegde eerste beller) nog eens terug.. "Ze zijn onderweg.." eindelijk!
Net toe ik wou inleggen zagen we blauwe lichten.. Oef!

Nuja, van zodra de politie er is duurt het wel nog even voor de takel dienst er is natuurlijk...
Vriendelijke agenten, we mochten gewoon binnen wachten, het nm meer dan 30min duren voor de takel dienst er was...

En nu moet je goed lezen:
na 20 minuten hadden we zo iets van, we gaan eens kijken..
Wat zien we?
Geen auto meer.. Gaan takel wagen... Geen politie meer... NIETS!

we weten dus niet hoe het verhaal is afgelopen.. het zal een mysterie blijven..
Wat we wel weten is dat we daarna op de autostrade in een regenbui hebben gezetten.. Ammai mijn goeie.. ;o)

Geen opmerkingen: