dinsdag 5 februari 2008

Sportkamp Beveren

It's play time...


Nog nooit hebben we zo'n leuk kamp gehad (lol) als het kamp dat ik deze week weer begeleid.
Het skate / skateboard kamp van Beveren...

Een halve dag trekken we naar het skatepark van St-Niklaas... Om ons daar dan gewoon beestig te amuseren!!! ;o)

Leuk leuk leuk!


Vandaag het ik KJ en Dresse bij me, in opleiding!
Donderdag en vrijdag doen ze het zelf! En ze gaan dat verdomd goed doen! ;o)


Deze middag breng ik dan mijn mama naar het Zeetje (jawel, zelfs met dit stront weer..).
Oostduinkerke, here we come!
Ik ga toch ook weer even genieten hoor! Oooooooh, het zeetje...


Daarna is het haasten naar Antwerpen, alwaar we de (winter) collectie 2009 gaan bekijken...
Ik kijk er al naar uit, de collectie schijnt een van de beste te zijn ooit!!!


Drukke dagen dus!
En zo gaat dat de volgende twee weken door!!!
But, i love it... ;o)



Groeten,
tot in den draai...

Geen opmerkingen: