dinsdag 1 augustus 2006

Sportkamp - Dag 2 - Destelbergen

Vandaag dag 2, regen regen regen...
Bij het opstaan kon ik het al horen, de regen die op de grond neerkomt... Een geluid dat ik na al die jaren al van ver kan horen...
Snel snel de dvd speler en een hele reeks DVD's nemen, dat zal dan maar het alternatief worden bij slecht weer...

Toen ik aankwam op het sporkamp was het aan het gieten! De hele speelplaats stond (zoals jaarlijks) weer onder water... Vreselijk!
Het zal een leuke dag worden... Niet dus.
Wat is er verschrikkelijker dan een kamp inline skaten te geven, terwijl buiten alles nat ligt en de wolken dreigend zijn...
46 kinderen die uw oren van uw hoofd zagen omdat ze nt mogen skaten, omdat het slecht weer is, waarom kunnen we nt binnen, .... Daarvoor doen we het niet ;o)

In de vm hebben we in de sporthal (vrij klein zaaltje) een aantal spelletjes gespeeld, om toch iets aangenaams te doen...
Na de pauze hebben we gekozen voor een film, als we niet zelf mogen / kunnen skaten dan kijken we naar een skate film :o)
De gasten vonden de film leuk, en terwijl ze zo aan de tv gingen hadden ze niet door dat wij buiten de koer aan het droog dweilen waren... Wat een werk zeg!
De komende week ga ik hier bij mij thuis zeker nt meer dweilen (humz, tis anders wel nodig) want ik heb gedweild voor een maand! Nadat alles echt droog was hebben we de gasten nog een dik half uur laten skaten, tot 13h. Dan moesten we wel pauzeren, wanneer zouden we anders eten he?
De skates van iedereen waren nog maar net uit, stortbui!!

Na het middag eten hebben we momenten gekend van regen, skaten, regen, skaten, ...
We hebben ons toch een beetje kunnen bezig houden! Ik heb met mijn groep alvast verder gedaan op het remmen. Niet alleen de T-Stop en de Snowplow oefenden we vandaag, ook de parallel slide en de powerslide. Technieken voor de iets gevorderde rijder...
Na het sliden, voor een paar op hun gezicht... , hebben we nog even de tijd genomen om de basis aan te leren op de toestellen.
Al bij al hebben we vandaag nt veel geskate, maar het was alvast weer een heel erg leuke dag!


Na het kamp naar huis, in de hoop dat de Roller Parade van St-Niklaas zou doorgaan...
Helaas dus! Afgelast wegens slecht weer...
Daar ging mijn sportieve avondactiviteit...
helaas dus!
Ik kan nt zeggen dat ik me nt heb geamuseerd deze avond! Het was boeiend, interessant, leerzaam, lachwekkend, ... het was gewoon fun!


Morgen een nieuwe dag, hopelijk zonder regen.. maar ik vrees er voor!

Geen opmerkingen: