woensdag 26 september 2007

1 jaar geleden..

Rijbewijs..



Een vol jaar is het nu dat ik mijn rijbewijs heb.
Het is al een jaar.. Tijd gaat snel!

Een jaar lang ben ik op de baan, heb ik al heel wat gezien en meegemaakt.
Gelukkig ben ik die tijd gespaard gebleven van ongevallen (op twee kleine blutsjes na in de wagen, niet van een ongeval!!!) en ik hoop dat alvast nog heel lang te doen!

Sinds is een wagen heb is mijn leven totaal veranderd!
Het is een schitterend uitvinding en blijkbaar is het dan toch wel echt noodzakelijk..


Via deze post mag en kan je een autorit aanvragen :o)
Opgelet; marjon heeft altijd voorrang.. Taxi Huub..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik heb altijd voorrang!!! das omdat ik vaste klant ben bij taxi huub, want ik vind die chauffeur een ... ;-)

X

Huub80 zei

een... ???????????????????
;o)