zaterdag 29 september 2007

Dagje zee..

Springtij...



Gisteren ben ik (onverwacht) mijn muisje gaan oppikken aan haar werk.
Ik had nm zin in een uitstap, de zee...

Het was schitterend!
Net op het moment dat we toekwamen begon de zee op te komen, maar niet een gewone eb, maar eentje met een 'springtij'...
Zalig!!!!!

Persoonlijk kick ik hard op water (niet om in te zwemmen, dat spreekt me niet aan..); water en de kracht die het te weeg kan brengen.. Voor mij was het dus echt helemaal super!

We hebben een leuke wandeling gemaakt, rogge ruggen geraapt, weg gelopen van het wassende water, staan geniet van de wind in het gezicht..


Omdat woorden niet zo krachtig zijn als foto's, zie hier onze fotoreeks (slechts 50 van de 157)
...klik op de foto...



Hopelijk is er deze winter eens een stormpje en is het dan ook springtij, dan wil ik zeker op de eerste rij staan!
Schitterende foto's kan je maken; nu alleen nog een reflex camera kopen.. :s

Geen opmerkingen: