vrijdag 7 september 2007

Peak Performance Headquarters

Wauw! wat een gebouw!



Gisteren moest ik op gesprek bij Peak Performance, in Antwerpen.
Jawel, ik had de eer om de headquarters te bezoeken.

Een gesprek, wat moet je je daar dan van inbeelden?
Wel, ik had heel wat ervaring opgedaan bij mijn opleidingsprojecten dus echt zenuwachtig was ik niet..

Gewoon even mezelf voorstellen, de beslissing dat ik zou werken is al lang gemaakt, en wat gedachten uitwisselen. En zo ging het!

leuk en luchtig gesprek over wat ik allemaal wel al niet had gedaan, waar ik me zie in de toekomst, hoe ik Peak kan verrijken, ...
zeer interessant!

wat me vooral zal bijblijven, het ontzettend mooie gebouw waar je in terecht komt!
een oud klooster, volledig gerenoveerd, sjiek!!!



leuke dag was het!
die zelfde avond nog gaan skaten in Brugge, Entrepot.
Heb me er wel kostelijk geamuseerd! Leuk parkje!
en vooral veel creativiteit kon ik er kwijt.. Daar ga ik zeker nog eens heen! Met fototoestel!!



Groeten,

Geen opmerkingen: