dinsdag 4 september 2007

Verschrikkelijk!!

Neergestoken leerling wordt geopereerd

di 04/09/07 - In het centrum van Gent is vanmiddag een jongen van veertien neergestoken door een medeleerling. De toestand van de jongen is kritiek en hij wordt momenteel geopereerd.

De steekpartij gebeurde na schooltijd in de Willem Tellstraat, op honderd meter van de schoolpoort .

Er zou een ruzie ontstaan zijn tussen twee leerlingen van het Vrij Instituut voor Secundair Onderwijs in de Jan-Baptist Guinardstraat. In die school zitten leerlingen van het Beroeps- en Technisch Onderwijs.

Het slachtoffer kon nog naar zijn school terugkeren en werd van daaruit overgebracht naar het ziekenhuis. Zijn toestand is volgens de laatste berichten zeer kritiek.

De dader, een 15-jarige jongen, is intussen opgepakt. Hij zal binnenkort worden ondervraagd door het parketToeval wil net dat ik na mijn werk door die buurt moest, onderweg naar de kapper..
Ik smste naar mijn vriendin dat ze zeker moest kijken naar het nieuws omdat er hier iets ergs is gebeurd.. Ik kreeg een sms terug over dit vreselijke nieuws!


Hoe kan dit?!
Hoe ver gaat dit alles nog gaan?
Waar gaat het naartoe?!


pfft...

Geen opmerkingen: