zondag 23 september 2007

Zonnetje in het gezicht..

Lekker weertje vandaag..


Omdat ik deze ochtend onmogelijk om 11h kon aanwezig zijn voor een tochtje van Rollusbillus (wegens het aanwezig zijn op het internaat. Ze hadden nm mijn party tent nodig voor hun familiedag...)

En aangezien de weersomstandigheden eigenlijk niet zo slecht waren, zakten we af naar Wachtebeke.
Op aangeven van mijn schat, jawel je leest het goed.., zijn we dan een stukje gaan skaten in het domein.. Ik had weinig zin, eenmaal aan was het een ander verhaal...

Het was leuk en aangenaam eens op het gemak wat kmers te rijden met de zon op het gezichtje..


Dank je schatje!



Morgen en donderdag kan je me alvast weer vinden in de shop; passeren dus!!!! ;)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dus ik moedig mee skaten (ploeteren, strompelen, al blaadjes verzamelend ;-), ...) Heb weer pijn aan mn voeten van die marteltuigen, moe, ... Maar een massage, da kan er nie vanaf ze. In t vervolg stel ik voor om een filmpke te kijken, minder lastig... :-)
LU x

Anoniem zei

Awel merci Huub : je zou toch meer zorg moeten dragen van zo'n lief als 't jouwe :)

Nog eens groeten van de kariboe! Vlgnd weekend ook naar Parijs in goed gezelschap ;) 't is precies de mode :) en alvast één voornemen voor de komende winter ; dat jullie eens bij mij in oudenaarde een avondje komen eten! Beloofd? We maken er werk van.

Huub80 zei

dank u kariboe, sterk ze nog een beetje aan.. ;o)

Awel tis goed, deze winter komen we nen keer dineren bij u! mooi voorstel! ;o)

Tot dan!!!!