vrijdag 28 september 2007

Die playboy en Nicole...

Nog meer foto's...


Je kan het u niet inbeelden, een mens zet eens de woorden 'playboy' en 'nicole begg' op zijn blog en haalt in een keer ontzettend veel hits (nuja, ook niet overdrijven, maar ik denk dat het zal eindigen rond 24h op het dubbel aantal hits..)


Maar soit, na wat zoekwerk (toevallig door het bekijken van 'hoe' de bezoekers op mijn site komen kwam ik op de google zoekpagina.) kwam ik deze foto's tegen.

Zoals reeds geschreven, heeft Nicole Begg (19jaar) een aanbod van Playboy gekregen. In april heeft ze reeds een photoshoot gedaan voor een lokale krant. Reden? Na haar wereldtitel kreeg ze in Nieuw-Zeeland GEEN aandacht. Op deze manier wou ze laten weten dat ze het WK had gewonnen en hoopte ze reclame te maken voor onze sport (met de hint 'ik zoek sponsors')...

jaja, ge krijgt de foto's ook te zien..
Hier zijn ze dan;





Geen opmerkingen: