woensdag 19 september 2007

[Groepslessen Inline Skaten] ze starten vandaag..

Spanning allom..



Vandaag start ik met Belgian Inline Center met een (ver)nieuwe(de) format..
INDOOR Groeplessen inline skaten voor zowel Kids als Volwassenen..

Niet veel speciaals zeg je dan natuurlijk, clubs doen dat al en er zijn nog wel werkingen die zo'n dingen aanbieden, maar het gaat hier om Belgian Inline Center en de (mag ik persoonlijk toch wel zeggen) hoog in het vaandel gedragen "kwaliteit"!


Om 17h starten we met de groepslessen voor de kids; om 20h starten we met de groepslessen voor de volwassenen.

Ik had geen verwachtingen, we kregen vaak de vraag en we wisten dat er wel wat potientieel zou zijn; maar dit.. Nooit verwacht!

De eerste groepslessen (een heuse lessenreeks dus) is volledig volzet...
Met amper tot geen promo!
Deze week gaat pas de promo uit de deur bij ons, Merelbeke, Destelbergen, Stad Gent, de media, ...


Nuja, volop aan het stressen ben ik, het moet helemaal TOP zijn!
AF zoals ze zeggen, tot in de puntjes!


Je zal heel snel wel vernemen hoe het geweest is..
We zijn gestart!!!!! ;o)

2 opmerkingen:

Tim Schraepen zei

"hoog in het vaandel dragen" bedoelde ge toch hoop ik? :)
Want vandaal is iets anders :p
Ik heb het ook al aan mijn collega gemeld, maar die haar kinderen zijn probably nog niet oud genoeg, maar ze waren nu al aan het zeggen dat ze dat graag zouden doen (die zijn 5 jaar ofzo).
Anyway, veel succes ermee Huub !

Huub80 zei

damnz!
dat was een kanjer van een fout ja!
dat bedoel ik dus. Valt het op dat ik wat zenuwachtig ben.. :?

Sch3lp, wij starten reeds vanaf 5jaar.. dus dat kan geen probleem zijn..

Ps: iedereen die het leest zal het dan wel weten, but ahja.. Vanaf November staat de zaal ter beschikking van IEDERE inline skater voor 'vrij skaten' (€ 3 (huren vd zaal he..).. Slalom sessie's moeten / zullen er komen!! ;)

Dus begin maar al wat te plannen!
Binnenkort staat alles online! ;o)