zondag 9 september 2007

Bad newz..

Geen marathon...



Mijn lichaam kan het niet..
Ik voel het nu..

Last van de rug (enkel als ik skate heb ik er geen last van, maar daarna kan ik bv amper slapen door de pijn..), voel me moe (je kent dat gevoel wel van vermoeide spieren..), ...
Echt niet ideaal vlak voor een marathon..


Mijn tijden en positie zal ik dus even aan de kant moeten zetten en volgend jaar dus revence nemen..



Met pijn in het hart moet ik dit hier neerpennen..
Maar mijn eigen lichaam op het spel zetten, dat doe ik niet...

2 opmerkingen:

Sven Mallezie zei

Aiai Huub... Da's minder, maar ik ken het gevoel, en nu aanzetten zou toch niks uithalen, het alleen maar verslechten... Op naar volgend jaar, met een goeie voorbereiding, deze winter al goe beginnen, en meerdere marathons dan volgend jaar...

Huub80 zei

dan stel ik voor dat wij wat samen gaan trainen en wedstrijd rijden he!
Ik hoop dat ik wat meer tijd zal overhebben 's avonds dit jaar, dus dat trainen moet lukken..
En neen, de rug liet het echt niet toe.. Doet momenteel best wel veel zeer.. dusja..