vrijdag 28 september 2007

Genoeg 'bloot'

Enough is enough he..


Omdat er al genoeg bloot is op deze blog en eigenlijk omdat ik hier bloot zit te posten terwijl mijn allerliefste schat bijna 1h alleen in ons bedje ligt ga ik er een einde aan maken..
Een einde aan deze post dag he! ;o)


Ik ga afsluiten met alweer een nieuwe functie die ik heb geïnstaleerd.
Ik gebruik nm sinds enige tijd (een jaar ofzo) firefox. Met een aantal leuke add-ons kan je er een zeer persoonlijke boel van maken.
Dat deed ik dus, daarstraks ontdekte ik deze: FoxyTunes

FoxyTunes is een bar die je aan je browser kan toevoegen waarmee je onmiddellijk je muziek kan beheren (praktisch alle players..)
En nu zag ik net dat ik dus ook kan posten naar wat ik aan het luisteren ben, rechtstreeks hier in Blogger...
Dus dat vraagt om een testje! ;o)


Hier is ie dan:

----------------
Now playing: James Blunt - I Really Want You
via FoxyTunes


Wauw het werkt zeg!
Dus wil je ook zo iets hebben, neem hier eens een kijkje




ps: Muisje, ik zie je graag en ben onderweg! Tot zo! In dromenland..

Geen opmerkingen: