zondag 14 oktober 2007

Dagje Eeklo

Eeklo here we roll...


Vandaag was het dan zover, de Eekloose Rollerparade!
Ik keek er al even naar uit, na al die jaren zou ik dan toch in Eeklo geraken!
Het was even haasten om er te geraken, maar we kwamen tegen 10h05 toe op de Markt van Eeklo.

Een groep van een 60tal skaters stond klaar om te vertrekken. Het zag er naar uit dat het leuk ging worden!
Een eerste tochtje reden we allemaal samen, in groep. Het was leuk, gezapig tempo en zo konden we even spreken met iedereen. Een aantal (5!!) cursisten van deze zomer en van de lessenreeksen nu kwamen opdagen, heel wat bekenden van Gent / Eeklo, .. echt fun!

Na de eerste toer konden de gasten gaan voor 1h toeren rijden en het meest aantal stempels halen. De eerste ronde wou ik wel eens effe alles geven, daarna reed ik wat rondjes met mijn schat.

Het was een succes! Proficiat aan de mannen van ISCE, en dan denk ik onmiddellijk aan Sven en Helena en de rest! Super initiatief! twas dik in orde gasten! ;o)
en ik mag het niet vergeten, na al die jaren zie ik Marieke terug, van in den tijd van het Lyceum! een ex-klasgenootje en wat voor eentje! ;o)


de foto's van de Eekloose Rollerparade kan je hieronder vinden, klik op de foto!



daarna was het de Grote Prijs Roger De Vlaeminck, een wielerwedstrijd.
eentje voor BV's (was lachen!), eentje voor ex wielrenners en dan DE koers, die van de beloftes en elites zonder contract. En bij die laatste horen inderdaad die van Allez Allez Zimbabwe...
Ik blijf voor mijn schat, al geef ik eerlijk toe dat het wel lachen was!
Het duurde een beetje lang, maar nu heb ik dat ook eens meegemaakt he.. ;o)

de foto's kan je hier vinden:

Geen opmerkingen: