woensdag 3 oktober 2007

Drukke dag...

Alles in het teken van den inline..



Vandaag is een drukke dag!
Om 11h wordt ik al verwacht in de streek rond Wetteren voor de controle van een zaaltje.
Even gaan kijken of de zaal skatebaar is, gevolgd door een vergadering.

Daarna zal ik onmiddellijk moeten doorrijden naar Gent, voor de schoolsportdag van het internaat van Sint Barabara...
Jawel, je kent mijn planning dus wel goed, ik sta inderdaad vandaag meer dan 8h op mijn skates..
En jawel, ik geef vandaag 3 sessie van 2h..

Dat gaat wat gaan geven..

Naast deze twee activiteiten heb ik uiteraard deze avond gewoon onze groepslessen die door lopen. Deze namiddag de lessen voor de kinderen en dan deze avond die voor de volwassenen..

Tzal een drukke dag gaan worden en een afmattende..
lesgeven is vermoeiend, geloof mij!


Maar we doen het zo graag!
Ik zou niet zonder kunnen...

Geen opmerkingen: