woensdag 31 oktober 2007

Pijn....

Een rug, is dat belangrijk?!




Het is weer zover, op een zeer ongelegen moment, maar soit ja..
Ik heb alweer eens last van de (onder)rug.. En nu is het echt wel bingo!
Nog nooit voelde ik het zo hard als deze dagen!

Gisterenavond was ik even wat zware spullen aan het verplaatsen toen plots.. krak zei het..
er schoot iets in mijn rug! Onmiddellijk een helse pijn! Niet normaal!
Net op dat momenten begon het keihard te regenen, dat wou dus zeggen dat ik snel dat gerief uit mijn wagen moest halen en binnenplaatsen.. Ik kon dus nt anders dan doordoen.. Maar pijn dat dat deed!

Toe ik zaken wou opheffen kreeg ik serieuze steken in de onderrug, die zelfs doorgingen op de benen.. Echt raar en vooral pijnlijk!
Zelfs neerzitten deed pijn!

Rond 23h ging ik mijn schat afhalen aan het station, effe een klein stukje stappen dacht ik. Gewoon richting perron, zodat ze niet alleen moest stappen..
Jahallo, dat was me een wandelingske. Bij elke stap (in het begin) deed het pijn..
En op dat moment dacht ik, hier klopt iets nt! ;o)


vandaag, een dag later, valt het al mee. De pijn is minder, maar ik voel zelfs het bij het typen van elke letter hier op deze blog (literaire vrijheid noemen ze dat zeker?)...
Ik ga het dus de komende week rustig aan doen (al kan dat op werk vlak momenteel bv al niet..).
Ik ga dus voor een tijdje (tot volgende week dinsdag dus) niet skaten.. effe platte rust vrees ik!
En als het echt nt overgaat zal ik dan toch maar eens naar een doctor gaan zeker?!



Huub *kraakt* groet u!
;o)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Vroeger ook al eens last van gehad... Een goede osteopaat kan wonderen doen...

Soigneert u...

Groeten,

Tim

Huub80 zei

tis echt nt gezond, maar ja..
probleem is dat ik gewoon nt bij de dokter geraak deze dagen..
ten vroegste maandag nm.. als ik al change ga hebben.. :s

echt kut!