zaterdag 6 oktober 2007

Opnames TV...

Inline skaten op de regionale tv...



Eindelijk, het is rond! Ik dacht dat we er nooit gingen geraken maar ik heb vandaag bevestiging gehad dat de filmploeg nu zondag, 7 oktober om 10 uur op de markt van Maldegem zal staan om gedurende 2 uur te filmen.

Bedoeling is dat ze een skatende groep filmen in een mooi landschap, liefst gevarieerd, bossen, langs kanaal, door de velden, enz... in het Meetjesland.
We spreken af om 10 uur (vertrekken) op de markt in Maldegem.

Van daaruit vertrekken we in groep met de film-auto vooraan. Ze zullen ons vanuit de koffer filmen terwijl we rustig rijden.
Zelf hadden ze een route voorgesteld maar na grondig analyse blijkt die noch voor skaters, noch voor de auto toegankelijk (dreven, zandwegen, bossen, vuile wegen,...) zodat ik samen met Mario, deze namiddag nog snel een mooie route uitgestippeld heb. Het is écht een mooie!

De route is 27 km lang en gaat zo goed als voor 95% over mooie asfaltwegen. Enkel een klein stuk tussen de velden is uit betonplaten met hier en daar een breuk.
Een groot deel is langs de vaart (Schipdonkkanaal) en is rustig qua verkeer. De rest van de route is op de openbare weg, maar we hebben speciaal voor rustige baantjes gekozen.

Mag ik vragen dat iedereen die meedoet z'n bescherming draagt. We moeten ook een mooi beeld geven van het skaten en dit door het skaten met bescherming : helm, knie, pols is een minimum. Gebruik jullie verstand! Gans Vlaanderen zal ons zien! ;o)))
Neem ook wat drank mee, tenslotte sporten we en moeten we voor ons lichaam zorgen, niet alleen extern, maar ook intern.

Ik heb een kaartje van de route bijgevoegd.

Ik wil ook nog zeggen, deelname is op eigen risico.

Hopelijk komen jullie talrijk naar deze unieke belevenis!

Sportieve groetjes,

BE THERE! en breng je Belgian Inline Center vzw t-shirt mee!!!!

Geen opmerkingen: