dinsdag 23 oktober 2007

Drukke dag..

Is eens leuk.. als het lichaam mee wil..



Vandaag is een 'drukke' dag. In die zin dat ik me van het ene werk naar het andere moet haasten..
Ik sta nu nog in de shop, de hele dag al, en zo meteen moet ik naar Internaat voor een avondshift.

Dat wil zeggen dat ik 30min heb om af te sluiten, te verplaatsen en te beginnen met (alweer) werken.. ;o)
Ik klaag niet hoor! verre van! Vindt het zelf leuk, alleen wil mijn rug al twee dagen niet mee..
en dat is beu!

Straks weer onder de bekenden en minder bekenden op het internaat. Tzal wel weer effe wennen zijn, al is dat allemaal geen probleem!
Een avond shift deze avond, dus van 18h30 tot 23h. En dan thuis slapen, dat zal deugd doen!



als ge straks in uw luie zetel zit, denk dan maar eens aan mij!
Het zal wel wat drukker zijn bij mij op dat moment..



Greetz,

Geen opmerkingen: