zondag 14 oktober 2007

Vrijdag, dagje vrij...

Pfft, effe genieten..



Afgelopen vrijdag hadden we beiden een dagje vrij, eindelijk..
Ik had het al gepland, we rijden naar Amsterdam, leuk shoppen, lekker sightseeing doen, .. en dan later op de avond de de Friday Night Skate rijden (indien ik mijn schat kon overtuigen natuurlijk ;o) )

Nuja, wat was ik weer vergeten.. De drink die Marjon deed voor onze vrienden.. Vergeten..
dus daar gingen die plannen.. maarja, dat wil niet zeggen dat we een dagje weg konden en dat Nederland afgeschreven was he! ;o)

Dan maar richting Sluis, 't schijnt de moeite te zijn.. 'T schijnt...
Ik had geen zin in autostrades, dus maar de kleine weegjes.. en dat viel goed mee!
Na een dik half uurtje kwamen we plots een skatepark tegen! Haha, leuk! effe een pauze inlassen, voor de auto he, en dan maar ineens de tijd goed benutten..

Het was leuk, geen super park, maar je kon er wel een aantal leuke zaken doen.
Leuke tricks er uit gegooid, veel wheelies; front and back.. Nog wat gaps en spins.. 270° er nog eens uitgegooid, was dat lang geleden!
Hieronder kan je wat foto's vinden, geniet er van! Ik deed het ook! ;o)

Dan maar doorgereden naar Sluis. Hebben wat shopping gedaan (neen niet in die shops waar sluis bekend voor staat!!), veel gegeten en ons goed geamuseerd. Het was leuk! Deed echt eens deugd!
Daarna reden we door naar Oostburg, richting de shop Cijsouwe... Maar Oostburg stelt dus niets voor! Er is gewoon niets! En de shop zelf viel voor mij persoonlijk ook een beetje tegen.. Ik had precies wat (te) veel verwachtingen.. Nuja, het is en blijft wel een goede shop he! ;o)
Dusja, nadat we ook dat gezien hadden was het gepasseerd.. Wat nu?
Naar't zeetje!

Richting Cadzand.. Leuke wandeling gedaan, genoten van de zee lucht, ik heb nog eens met platte steentjes kunnen smijten (was dat lang geleden!) en mijn schat zich maar uitleven op het fototoestel!

vandaar hebben we dus veel foto's van die dag!
die je hier kan vinden, klik op de foto!



daarna richting Gent, nu nog eten..
Humz, koken? Neeueh!
dan maar een lekkere pizza gaan eten in de Sleepstraat. en later die avond een cocktail (alle, een paar) gaan drinken in de Limonada! Wes, Lies, Ian, Joortje, mijn schat en mezelf. Het was echt leuk dat nog eens te doen! Ons vast stamcafe (he wes), waar we nu nog zelfde komen..



Het was een geslaagde dag!
echt genieten!
bedankt iedereen!!!

Geen opmerkingen: