maandag 15 oktober 2007

[VRIJ INDOOR SKATEN] vanaf 7/11/2007 | Merelbeke (Gent)

[VRIJ INDOOR SKATEN] vanaf 7/11/2007 | Merelbeke (Gent)



Waar moet ik naartoe in de winter? Waar kan ik mijn rondjes blijven rijden bij sle
cht weer? Waar kan ik blijven trainen op die ene slalom move? Waar Kan ik een partijtje inline basket/voetbal spelen, Waar kan mijn techniek bijschaven in het winterseizoen? ...

Wij hebben het antwoord voor u!





Wij bieden jullie de overdekte (indoor) locatie aan. Perfecte ondergrond, lekker warm, voldoende verlicht, leuke sfeer, vol met mede inline skaters, ruim genoeg om verschillende activiteiten te laten doorgaan, ..


Code:

Data: 7/11 - 14/11 - 21/11 - 28/11 - 5/12 - 12/12 - 17/12
Uren: de zaal is beschikbaar van 17h tot 19h en van 1930h tot 21h30
Doelgroep: IEDEREEN!
wat kan ik er doen? Je toertjes rijden, deelnemen aan een activiteit, slalom skaten, inline voetbal, inline basket, toestel skaten (agro), inline hockey, ... alles is mogelijk!
Kostprijs: €3 p.p voor 2h skaten.
Locatie: Gemeentehallen, Kloosterstraat, Merelbeke (nabij Gent)






Meer info: Cursussen .BelgianInlinecenter.be

1 opmerking:

Anoniem zei

kan je in januari en februari ook nog skaten?