zondag 7 oktober 2007

Opnames voor den televee...

Regionale TV gaat rollend...



Vandaag waren het de opnames voor een nieuwe generiek van een nieuw programma op alle regionale tv zenders...
's Morgens vroeg naar maldegem gereden, net op tijd toe te komen.
Tot mijn grote verwondering stond er al een heel erg grote groep skaters klaar om te vertrekken. De filmploeg was al volop aan het filmen.

Rond 10h30 waren we klaar om te vertrekken; na wat wijzigingen van parcours en doel van de opnames. Slalom wilden ze er ook graag bij, mooie beelden en skaters! dat wilden ze!

geen probleem voor deze groep van een 40tal skaters.
Na een tijdje sprak de man achter het stuur (ze filmden ons vanuit een wagen, zoals praktisch altijd) mij aan, 'we hebben gezien dat jij best wel goed kan skaten, wil jij eens wat filmen?!' Natuurlijk! ;o) Ik had dat nm al een paar keer gedaan (in Amsterdam, tijdens onze 'Dwars door België', in Parijs, ...) dus voor mij geen probleem.
Wauw, plots was ik niet alleen deelnemer meer; ik was zelfs een heuse 'film man' :o)

Na heel wat leuke opnames en een mooi stukje asfalt deden we een massa slalom.
Leuk was het. Iedereen door de kegels... Mooi beeld!
En dan kwamen de 'heavy tricks', op algemene aanvraag!


Na de opnames reden we nog een mooi stukje langs de vaart reden we terug richting Maldegem.
Maldegem, een 'dorp', is naar mijn bescheiden mening geen dorp maar een heuse stad! Ik heb mijn ogen uitgekeken! wauw! ;o)


Hier kan je de foto's vinden van vandaag:


...klik HIER voor de foto's...



een aantal cijfers:
opkomst: 40 skaters
gereden km-ers: +/- 17,15km
tijd: 2h 05min.
Mijn maximum snelheid: 33km/h
Opstaan om 9h! jawel, op een zondag he.. ;o)

Geen opmerkingen: