maandag 1 oktober 2007

Vrijdag 5 oktober

Dag van de leerkracht..



dit kwam ik tegen op gentblogt.be

Heel belangrijk en vooral niet uit het oog te verliezen: op vrijdag 5 oktober is het Dag van de Leraar. Dit is een internationale dag en heeft de steun van Unesco.

Dat leerkrachten in de bloemetjes mogen, neen zelfs moeten, worden gezet hoeft geen betoog. Zij zijn immers centraal in elk proces dat ertoe bijdraagt onderwijsniveaus hoog te houden, het leerproces te promoten, samen in vrede te leven en leren en elke vorm van discriminatie uit te sluiten.


Interessante informatie..
helaas geef ik met Belgian Inline Center vzw geen les die dag, maar misschien denken er wel kindjes / volwassenen aan komende woensdag.. ;o)
* hint * hint * ;o)

4 opmerkingen:

Sven Mallezie zei

Hihi,en laat ik nu ook net les geven die dag samen met jou, en ik ben dan nog een leerkracht uit het onderwijs, dus mij mogen ze zeker niet vergeten :-)
Wij krijgen als cadeau van de directeur een halve vrije dag, want 't is pedagogische studiedag. Ideaal, kan ik lekker vroeg naar Parijs vertrekken.

Huub80 zei

ahha! leuk leuk!
lees ik daar tussen de regels door dat jullie dus met Eeklo naar Parijs gaan?! ;o)
Alle, amuseer jullie daar! Hopelijk is de zon ook van de partij!
Ik wil ook nog eens naar parijs, maar dan om te skaten.. :?
Ik heb heel wat spots in gedachten waar ik zotte trucks wil gaan doen.. En dan iemand mee die foto's trekt.. hummzzzzzz ;o)

Sven Mallezie zei

Moet te regelen zijn, zo ergens volgende zomer ofzo... ZIe ik wel zitten, enne, Helena en ik kunnen heel goed fotograferen :-)

P.S. Inderdaad, Eeklo goes Paris komend weekend.

Anoniem zei

Wat is dat hier met Parijs???
Ik zei het al : 't is mode!!!
Wij hebben in alle geval schitterend weekend achter de rug met fantastisch optreden van The Police in Stade de France!
Ook de lol gewenst voor jullie xxx kariboe xxx