maandag 9 maart 2009

Boete...

Waarvoor?!


Afgelopen vrijdag zat er een boete tussen de ruiten van onze auto..
Jawel, een boete tussen de ruiten van onze geparkeerde wagen...

Eerst had ik er niet veel erg in, pfft! Een boete..
Maarja, de molen begint te werken en je vraagt je af: "hoe kan dat?!"

Inderdaad, leg me even uit:
hoe kan ik een boete hebben met mij geparkeerde wagen als ik:
  • een bewonerskaart heb
  • binnen de zone van de bewonerskaart geparkeerd sta
Ik snap het ook niet en nog beter werdt het toen ik de "reden" las:
Geen ticket
Snappen wie snappen kan...
Ik wist niet dat je een ticket moet nemen met je bewonerskaart..
Nieuwe regel zeker?!


Ondertussen heb ik een vriendelijk mailke gestuurd naar die mensen, met de vraag waarom en de mededeling dat ik niet betaal voor ik een antwoord heb..
Afwachten en wordt vervolgd dus...

Geen opmerkingen: