dinsdag 17 maart 2009

damnz, mijn frame staat los!

training tegen de wind...


Deze ochtend heb ik weer eens de skeelers aangetrokken voor een trainingsritje!
Ik had er zin in, want op ons terras was het goed warm in het zonnetje en amper wind...

Bij de start van de training ging het vlotjes, wind was er wel maar zat wat mee te werken, gaan gaan gaan! Toen ik in Deinze aankwam had ik zoiets van we rijden nu terug, dus draaide ik me om en PAF! wind in het gezicht!!!
Geen klein windje of zo, een stevige bries met nu en dan eens een stoot!
Het was lastig! ammaai nog niet! Van een snelheid van tussen de 23 en 25,6km/h ging het plots naar 18km/h... pfft!

Na een paar km-er in de terugrit merk ik op: mijn frame staat los!!!
de vijs van het achterste bevestigingspunt van mijn rechter frame zat gewoon los... Dus zat ik daar met een frame die elke keer een andere positie aanneemt.. 
toen dacht ik al snel aan opgeven, maar we zijn blijven gaan! twee uur aan een stuk!

Uiteindelijk heb ik in twee uren een kleine 43km gereden, tevreden ben ik met zo'n wind!


enkele stats:
aantal gereden km-ers: 42,98km
totaal tijd: 2h
gemiddelde snelheid: 21,4km/h
maximum snelheid: 34,6km/h



op naar de volgende training!
Misschien morgen, anders pas vrijdag!

Geen opmerkingen: