vrijdag 13 maart 2009

Eerste echte training

tis nog nat!


Deze ochtend werd ik wakker met een zonneke in mijn gezicht! Neen?! Toch wel! Ideaal om te gaan trainen dus!

Snel snel maakte ik me klaar, met de zon in mijn gedachten zat ik al snel in de auto.
En toen zag ik, "ish! de baan ligt nog nat!"

Ahja, pas aan passen en we zijn weg!
Ik had me voorgenomen om 50km te rijden in 2h; wat ik op voorhand wist: te hoog gegrepen!
Maar ik had de motiviatie om er voor te gaan, dus alles vollenbak gaan!

Uitendelijk heb ik 44km en 130m gereden in op de kop 2h!
Het was afzien, doordat er wel wat wind was; de baan goed nat lag in het begin, ik een beetje last kreeg aan de voetjes, ... Maar het deed zo'n deugd! Ammaai niet!

enkele stats:
  • totaal aantal km-ers: 44km 310m
  • totaal tijd: 2h
  • Gemiddelde snelheid: 22,2km/h

ik ben dus gelukkig!
op naar de volgende training dus! Laat het goed weer maar komen, al voorspellen ze nu al weer regen voor dit weekend.. pfft!

Geen opmerkingen: