dinsdag 3 maart 2009

Eerste training..

Jawadedade!


Vandaag ben ik voor de eerste training gegaan; ammai!
Gisteren was het schitterend weer, vandaag zag het er wat minder uit.

Wegens wat problemen met de buik vandaag, heb ik lang getwijfeld.
En ook omdat ik het zo kon zien, er is veel wind!

Maarja, geen excuses meer! Gewoon gaan!!
En dat deed ik ook.

Vorige week kreeg ik nog wat tips van Sven, dus daar ging ik me op richten.
Een vaste snelheid aanhouden voor de hele rit, dat was het doel. Voor aanvang dacht ik aan 20km/h; maar met de stukken wind was dat dus niet echt makkelijk.
Dan maar naar 18km/h - 19km/h. Maar toen ik vol met de neus in de wind zat, lukte dat ook al niet meer..


het was lastig, maar deed deugd!
Ik ben er klaar voor en heb er ongelooflijk veel zin in!

enkele stats:
aantal kmers: 15,05km
totaal tijd: 44min50
gemiddelde km/h: 20,1km/h



meer van dat dus!
Bring on the sunshine! ;o)

Geen opmerkingen: