maandag 9 maart 2009

De deur...

BONK!

Jawadde! Kheb weer wat meegemaakt vandaag.. ;o)
Deze middag is er een klant recht tegen de deur van de winkel gelopen, een glazen deur...

Je kent ze wel, die filmkes van op tv en youtube waar iemand tegen de deur aan loop... Hilarisch! Plat van het lachen..
Behalve daarstraks.. Even paniek! :o)

Situatieschets: een klant komt de shop binnen, terwijl ik de winkel open (lees als onze lampen buiten goed zet), de deur staat open... Klant loopt gewoon binnen..
Na een 5tal minuten wil de klant weggaan, ik zwaai naar David (die in zijn groen pakje passeert om te gaan 'sporten') en 5seconden later: BONK!!!!!!
Mijn deur trilt, maakt ongelooflijk veel lawaai...
Ik zie: de klant die onmiddellijk naar het hoofd grijpt! 
Mevr. liep dus gewoon door aan volle snelheid, veronderstellende dat de deur nog open was... 

Ik schrok me een ongelijk, onmiddellijk mevr. ondersteunend... 
Was dat een bonk! Mevr. was er niet goed van!
Het was echt hard! Vollenbak tegen die ruit...

Ik snap het niet, heb al 100keer voor de deur gaan staan om te kijken of het echt nt duidelijk is.. Maar als de deur dicht is, dan zie je het weldegelijk.. De bordjes "uitgang" en "trekken" zijn duidelijke signalen.. De klink van de deur, een ijzeren staaf, is een duidelijk signaal.. Het glas op zich... Maar helaas, mevr. vloog er tegen..

Ik hoop dat alles goed komt met de klant, het was echt een serieuze knal!!!

Geen opmerkingen: