maandag 2 maart 2009

Vergadering

Beetje uitgelopen...


Afgelopen vrijdag had ik een vergadering in Brussel, bij Rollerblade nm.
Onderweg naar Brussel zat ik natuurlijk al snel in de file, daar bovenop kwam nog eens dat ze volop bezig waren met de opbouw van Batibouw wat extra volk richting de expo bracht...

Over de vergadering kan ik weinig kwijt natuurlijk; maar het was zeer zeker een constructieve en inspirende vergadering.
Wat ik natuurlijk wel kwijt kan is dat het grootste gedeelte van de vergadering ging omtrent onze jaarplanning 2009/2010.  Dat het een broodnodige vergadering was is zeker en vast een feit; want al snel liep deze vergadering uit.
Na 16h was ik pas buiten op Trademart; na 6h vergaderen...

Momenteel is het nog even wachten op de laatste accenten van Rollerblade zelf, maar het lijkt er op dat er een aantal leuke zaken schijnen aan te komen!
Hopelijk kunnen we het allemaal samen waarmaken! Ik geloof er alvast in!


meer info dus binnenkort, laat het seizoen maar starten!

Geen opmerkingen: