maandag 14 augustus 2006

Angie Stone - Lokerse Feesten

Hellow,

het is alweer even geleden, ik besef het...
maar ja, er is weer heel wat gebeurd in mijn leventje en ik stel mijn prioriteiten effe anders op.. Het echte leven, daar is het te doen... ;o)


Vandaag ben ik naar de Lokerse feesten geweest, samen met Wes en Joren.
Angie stone stond op de affiche en daarvoor zakte ik af!
Voor Angie stond Mo en Grazz, super zalig waren ze!
Echt een super zalige combi! De cd ga ik zeker kopen!!

En dan, de hoofd act (voor ons toch) van de nacht; Angie Stone!
WAUW!
Helemaal aangedaan ben ik! het was echt ontzettend mooi!
super lichtshow, wat een stem, zalige songs, ...
echt, je moest het meegemaakt hebben!



ik heb er geen woorden van, dus zwijg ik maar.
Ik ga nu nog een filmke zien denk ik, voel me weer niet moe, straks dodo doen en zacht dromen....

Geen opmerkingen: