woensdag 16 augustus 2006

BBQ bij SYL.

Een regenachtige dag... Een weekje geleden kreeg ik een mailtje van Sylvia, een uitnodiging voor de bbq. Je moet weten, ik heb ondertussen nog maar één bbq mee gemaakt, maar ze zijn nu reeds legendarisch!
Altijd fun, toffe groep, wijze sfeer, veel lachen, onnozel doen, lekker eten en (non alco)drank, ... Wat wil je meer??!

daar kon ik dus onmogelijk neen opzeggen, ik zou en moest vrij zijn en daar aanwezig zijn!
Helaas, de dag van het gebeuren, regen regen regen!
lap de bbq valt in het water...
Daar maar grillen, even veel fun, binnen....

Door het slechte weer en de afwezigheid van die ene persoon (mag gn namen noemen :o) ) had ik niet veel voor handen, helpen bij Syl! Ze kan wel wat extra handjes helpen!
Tegen 16h zakte ik af richting Laarne of is het nu St-Martens-Latem? Neen neen, het is niemandsland!
Snel boodschappen doen, een hele opgave was het!
eerst de overstoomde parking over steken en de regendruppels ontwijken, daarna in de winkel zelf was het een ware zoektocht!
Brood, zo goed als uitverkocht. De chips die wij wouden, zo goed als uitverkocht. aanschuiven voor kaas dan maar, uren duurde het! Maar nen keer het aan ons was kregen we het volledige verhaal van hoe het allemaal in zijn werk gaat daar. Interessant!
Daarna snel snel naar huis om de groentjes en zo klaar te maken! Gelukkig hadden we de exxtra handen van Charlotte nog! Zo kon ik meer tijd steken in het opjagen van Syl... :D

Tegen 19h kwamen de eerste gasten. Vanaf dan was het lachen en veel bij praten!
Het was ontzettend lang geleden bij mij dat ik velen van de groep terug zag...
Die avond hebben we nog lekker gegeten, ontzettend veel gelachen, spellekes gespeeld, ...
Twister was voor mij een hele vernieuwing! Ik had dit nm nog nooit gespeeld.. Het was grappig doordat ik het bord moest delen met Syl, Karo en Ellen. Het spel opzich is maar zo zo.. Gelachen dat we hebben gedaan! Maar de grootste en beste lachsessie was bij het 'raden van het woord'.
Een zelf uitgevonden spel van ? (ja, van wie??). Men neme een woordenboek, bladerd erdoor, komt op een pagina, men duide een woord aan voor een ander en deze moet het ten berde brengen. De anderen moeten het woord raden.
Gezellig!
wat een lachbui was dat zeg! Syl ging eens raden: 'Piet van de Pukkefluk'
ik lag plat!!!!! pas normal!!


ik heb, speciaal voor jullie, wat foto's genomen
al dan nt met of tegen de zin van de gasten... :o)
je kan ze hier vinden.



het was een fijne avond!
deze keer ben ik nt blijven slapen, te moe...
Op naar de volgende! Wie-O-Wie organiseerd??! ;o)

1 opmerking:

Anoniem zei

aaaaaaaahahahaha debielke, zo'n verslag op uwe blog en al :) sebiet staat er volgende keer 50 aan m'n deur als ik nog maar het woord 'bbq' laat vallen! :-)) Maar 't was inderdaad weeral ne wijzen avond. Wijn en lekker eten heeft er ook veel toe gedaan. Oja, en de morantische sfeer, natuurlijk.. niet waar Hupje? :-p

alez, en nu ga'k es naar de foto's zien.

toedels!
Syl