zaterdag 5 augustus 2006

Sportkamp - Dag 5 - Destelbergen

Vandaag de laatste dag...
Helaas, er is weer een einde gekomen aan een schitterende week...
altijd is het weet hetzelfde, waarom moet er een einde komen?? ;o)


Voor mij was het een korte nacht, van donderdag op vrijdag.
iedereen die me een beetje kent weet dat ik dat ondertussen best wel al gewoon ben, het mag dus gn probleem vormen...

Vandaag de laatste dag, hopelijk zonder regen zodat we ons eens goed kunnen laten gaan!
Zonder regen was te veel gevraagd blijkbaar, klokslag 10h...
REGEN!!
Dan maar wat alternatieven bedenken, maar dat was opzich nt nodig, na enkele minuten was het al gedaan, de baan lag een beetje nat, maar wel skatebaar...
Omdat lesgeven nt echt een optie was, hebben we een aantal spelletjes gespeeld en ze gasten vrij gelaten. Dat wat ze eigenlijk het liefst doen :o)
Tegen de middagpauze was het weer van dat! regen allom...
Middagpauze, filmke kijken en dan een binnen activiteit.
Tussen twee vuren en tussen vier vuren.
Bij tussen 4 vuren hebben we een variatie in het spel gebracht, de muisstille versie!
Genieten was het! 46 kinderen die muisstil het spel speelden!
Wat een heuse uitdaging leek was al snel een spel vol met gebaren, kreunende aandachttrekkers, ... FUN!!

In de nm hadden we beter geluk. Nu en dan wat druppels maar over het algemeen goed skatebaar. Dus, rolleeeeeuh!
Ik heb, samen met Sven, een potje roller voetbal gespeeld! Was dat tof!
Ik denk dat dit een van de hoogte punten was van het kamp!
Met een man of 7 (8-9-10) tegen 7 hebben we een dik half uur liggen zweten voor door!
de eindstand was natuurlijk overweldigend, 8-2
Hoogte punten van de match waren de vele mooie doelpunten die we maakten, Emma die vollenbak er voor ging, Timo die snel kwam opzetten zonder de bal te verliezen, sven die kunstjes uithaalde met de bal, iedereen die zicht super amuseerde, onze supporters aan de zijlijn, ik die de keeper van de tegenpartij in de goal heb gereden, ...


Algauw was het 15h30, tijd om afscheid te gaan nemen..
Een emotioneel moment... 46kindjes die je een week lang onder je vleugels neemt weer laten gaan...
Lastig is het, elke keer opnieuw ;o)


In elk geval, bedankt iedereen voor deze super week!
Het was ontzettend veel fun, ondanks het minder goede weer! en we zien elkaar gauw terug!!!
Tot de volgende!!!!!!!


de foto's kan je (gauw) hier vinden:
  • maandag
  • dinsdag
  • woensdag
  • donderdag
  • vrijdag

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi hoi!!

Voor mij (en ik denk wel dat ik mag zeggen voor ons) was het kamp zeker ook dik in orde! Veel plezier gehad met de kindjes, veel gelachen en onnozel gedaan, helaas soms te veel moeten binnen zitten wegens supertoffe Frank en Sabine :), fijne samenwerking, enz... Het was zeker geslaagd! Op naar een volgende?!

Grtz

Anoniem zei

Beste Huub,

Ik heb me gek gezocht maar
vind die foto's nergens.
Kunt gij mij vertellen waar die staan ?


Groetjes Fien Tonniau.

Huub80 zei

hey Fien!
wauw! hoe heb jij de weg naar deze site gevonden??
de foto's komen snel online! maar ik kan er gn tijd voor vinden...

echt beu!
ik doe mijn best!!!!!!!