zondag 27 augustus 2006

vrijdag...


Nog tijdens de laatste minuten van het kamp zag ik een schoonheid van in het verre verschijnen...
Mijn schat was daar..
Wauw! Me happy!!
Ik keek er al een hele dag naar uit, dat ene moment dat ik mijn schat terug in mijn armen kon voelen, mijn lippen tegen haar lippen...

Nuja, daarvoor moesten we nog even wachten natuurlijk, tegen dat al mijn kindjes weg waren, waren we al 40min verder...

Nuja, het was genieten erna hoor! :D


Die zelfde avond bezochten we ons wesje en liesje nog eens, deze hadden Fakkeltocht.
Daar was het weer brullen en lachen!
wes was in zijn goeden, ruzie maken, lachen, onnozel doen, twee handen op één buik ;o) , ....
twas gewoon fun!



's Avonds probeerden we :p vroeg te gaan slapen, wat niet evident was, maar ik was kapot!
Doodmoe!
het was echt een zeer vermoeiende week! zeer vermoeiend!!



slaapw...zzzzzzz

Geen opmerkingen: