zondag 27 augustus 2006

Sportkamp Gent - Dag 5

Wauw!
deze nacht was ik al wakker geworden van de regen, de ochtend stond ik op dezelfde regen...
Pas Normal!
Het was aan het regen, alsof het een heel jaar nog nt had geregend...

Toegekomen op het kamp kwamen de gasten een voor een kletsnat binnen, gezellig was het...
De kleedkamer lag al snel onder een laag water, 60 keer kreeg ik dezelfde vraag; 'gaan we inline skaten vandaag?'...
Ik was er op voorzien, bij het verlaten van mijn huisje had ik snel mijn nieuwe boxen, mijn laptop, mijn externe hd en een hele reeks van kabels meegenomen...
Ik was voorzien op een film marathon, regen regen regen!

Bij aanvang van het kamp waren onze 60 rollers nt zo gelukkig, het zag er naar uit dat we uren moesten binnen zitten... En daar hebben we geen zin in!
Na een tijdje vielen er minder druppels per seconden; dus tijd om een na te denken over een wandeling naar de Topsporthal.

Zo hebben we de hele dag binnen geskate, in de topsporthal.
Gezellig, alleen was het minder voor mijn stem, daar ze volop bezig waren met de opbouw van een event.


Nuja, we hebben er, voor de laatste dag, een lap op gegeven!
Helaas, voor eentje, met een minder goede afloop. Spoed...
Genaaid in het hoofd, 5 draadjes... Bregt, hou u goed maat!


de foto's kan je hier vinden..

Geen opmerkingen: