zondag 6 augustus 2006

De Brugse Roller Parade

De eerste vrijdag van de maand!
YESS! Vrij goed weer (veel wind, maar droog) dus ideaal om zelf even wat km-ers te gaan rijden!
Tegen Brugge zeg ik, nu zeker nt meer, geen neen!
De aankondiging van de tocht was ook niet slecht, "Ludo heeft opnieuw gezorgd vooreen aantal stukken vrijloop" . Daarvoor deed ik het vandaag! Even dat stukje optrekken en gasgeven!

Ik wist ondertussen, dat Dirk (Jutlandskater) er ook zou zijn, ideaal dus!

Op weg naar Brugge zat ik onmiddelijk in de file. Nog een change dat ik ruim op tijd was vertrokken... Aangekomen in Brugge kreeg ik te maken met heel wat omleidingen, weer tijd verlies...
Net op tijd aangekomen in Brugge (Koolkerke om precies te zijn). Niet heel veel volk, vrij mooi weer en nt zo overdreven veel wind... Het gaat fun worden!
En een zeer aangename ontdekking, onze Justine stond er op haar skeelers!
Het was lang geleden dat ik Justine nog eens zag...

De eeste tocht ging traag en was slechts 5km lang. De eerste ronde is in het algemeen traag, maar nu was het echt extreem. Bleek dat er een reporter van de morgen en fotograag mee reed. Blijkbaar zorgden zij voor de opstropping. Maar chapeau! ze hebben de tocht uitgereden en dat voor de eerste keer (veronderstel ik!) Ze hadden blijkbaar zelf voor de champagne gezorgd!!
De tweede tocht was de tocht waarvoor ik kwam... Maar wat een teleurstelling zeg!!!!
Die ging traag! er was slechts 1 stuk (van max 1km) waar we mochten rijden en zelfs dat is al veel gezegd... Ik moest achter Ludo blijven en dit ging echt nt snel... Ik hoopte op een tweede lance, maar die kwam er dus nt... Reden: de volgwagens zaten vol waardoor er een staart was van mensen die de snelheid niet aankonden...
Spijtig! doe ik al die moeite om af te zakken van Gent naar Brugge, speciaal voor de snelheidsstukken (die aangekondigd stonden in de mail) en heb ik ze wel gemist zeker?!?!
Spijtig!
Ben dan maar met een minder goed gevoel vertrokken...

Gelukkig waren er nog mensen die mijn avond konden goedmaken!
Na de tocht heb ik afgesproken met Marjon. Marjon was nm in Brugge, samen met Lies en Laurence. Dan maar naar daar afgezakt voor een drankje en een leuke babbel.
Ik ging het zeker nt laat maken, maar het was zodaning gezellig in Brugge (humz, tis altijd al zo geweest... :o) )...
Mijn avond kende echt een super slot!
Met een goed gevoel ben ik naar huis gereden... Bedankt dames!!


Op naar de volgende Brugse, volgende maand, hopelijk dan wel met wat speed stukjes..




Geen opmerkingen: