maandag 28 augustus 2006

werk staat aan de deur...

Hellow hellow,

het mooie leven, de grote vakantie, is over...
mooi was het nt, een simpele twee weken met mooi weer, enkele vrije dagen waar ik dan wel ten volle van genoten heb, mooie momenten, nieuwe gebeurtenissen, ... ;o)


Morgen is het weer tijd voor het opleidingsproject 'Workspace!'
Vanaf morgen zal het weer keihard werken worden; frustraties, emoties, onbegrip, ... zullen naast goed gevoel, oprecht geluk, .. weer een onderdeel worden in mijn leven...
Tzal weer raar doen die eerste workspace van het tweede deel van het jaar...


we zien wel wat het zal geven, maar denk maar eens aan mij! ;o)




slaapzacht!
morgen, een nieuwe dag..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zal zeker es aan je denken :-)
als jij hetzelfde doet voor mij ;-) ik heb nog herexamens tot 12 september :-(
x

Anoniem zei

Zal zeker es aan je denken :-)
als jij hetzelfde doet voor mij ;-) ik heb nog herexamens tot 12 september :-(
x