zondag 27 augustus 2006

zaterdag...

Niets op de planning, een dagje genieten...
uitslapen zat er nt echt in, maar haasten of stressen zat er vandaag zeker nt in!!

tegen de nm gingen we richting stad, ik had zin om wat te shoppen!
En ja, daar heb ik de 'dwaze move' gezet...
Ik was een trui aan het passen, een rits trui... Steek ik mijn vel toch wel nt tussen de rits zeker...
je kan het u al inbeelden, ik werd gewoon UITGELACHEN! te midden van de Esprit winkel!
Vreselijk was het!
alsof het nog nt schaamtelijk genoeg was, dat er nog eens bovenop... Proper!
There will be a day...


's avonds, na de lekere kaas spaghetti (jaha! ze kan koken) gingen we naar Zomergem...
Ja, we zitten in het staduim van elkaar 'leren kennen' dus hoort de geschiedenis er ook bij...
Ik heb daar nm enkele jaren 'gewoond'...

de foto's van deze emo avond uit, kan je hier vinden...

Geen opmerkingen: