maandag 9 oktober 2006

Achterstand vorig weekend...

Helaas, wel te verwachten uiteraard, loop ik met een achterstand...
Er is alweer heel wat gebeurd de laatste tijd, we hebben heel wat gedaan en ontzettend veel toffe momenten gehad..
Ik heb hier en daar wat foto's van, die ik ook wel online zal zetten, voor de mensen die interesse hebben...

vorig weekend was een druk weekend.
Op zaterdag was ik uitgenodigd voor een trouw, mijn eerste trouw!, van mijn nicht.
We konden er niet onderuit, dus wij twee (broer en ik) naar Poperinge. Het was fun, met onze nichten en neven, en het was... tjah, zoals elke trouw zeker... ;o)
Het was vooral ontzettend lekker en veel. En dat dessert buffet! Man man man! pas normal!
Het water komt in mijn mond als ik er terug aan denk.. Toen de 'vermenigvuldigingsdans' begon heb ik me er wel snel van onder gemuist! Daar had ik nu eens geen zin in!
Nuja, we zijn nt zo ontzettend lang gebleven, we moesten nog een uurtje terug naar huis rijden!
en dan moet ik het gewoonweg nog zeggen: THX TOO MY BROTHER! Ik heb ik de terugweg gewoon met zijn wagen mogen rijden!
Zalig was het!! een nieuwe vw polo, dat ding rijd als een warm mes in boter!! echt zalig!
Ik heb er van genoten!

wat mss wel interessant is, ik heb de zaterdag een hele dag in de wagen gezeten...
In de vm zijn we naar de Makro geweest, boodschappen doen. We zijn daar zo lang geweest dat we snel naar huis moesten, alles uitladen en dan heb ik mijn schat naar het werk gebracht. Van Gent naar Loppem dus. Ik was van plan om naar de basket te gaan van wes, in Temse. Aangezien ik dat nt meer ging halen (lees als net het laatste kunnen meepikken van de match) reed ik naar huis. Heel even thuis en dan door naar Melsele!
Daar speelden de gasten van wes. Wauw, de toekomst bij Gentson is verzekerd!
het was de moeite!
foto's snel online!
en dan terug naar huis, snel klaarmaken en hoppa, op naar Popperinge!
op zondag moest ik lesgeven voor Belgian Inline Center vzw die ingehuurd was voor de Partena Beweeg-dag! Het was schitterend! Ik heb me super geamuseerd en de 30 kindjes / jongeren ook!
het was echt heel erg tof! en als dat nog nt genoeg was ging ik daarna naar de 01 10 concerten.
En dan snel terug naar Loppem achter mijn schat!

1 opmerking:

Anoniem zei

een dikke merci aan mn privéchauffeur... Ge zijt ne schat en I LOVE YOU !!!!! X