dinsdag 10 oktober 2006

Avondje genieten...

Deze avond toch nog een pos noot aan mijn dagje kunnen voegen!
Thx too my muisje!


Ik ben van Gent naar Oostkamp gereden om daar lekker mijn schat op te halen...
Eerst even een praatje maken met la mama ;o)
En dan, vol ongeduld, in de auto naar ...
Ja, naar waar??
Ik liet alles in handen van my girl, een goede keuze

Op naar Damme!
Nice! mooie wandeling gezien, leuke babbels, lekker eten, oude gebouwen, groene natuur, ... genieten was het dus! was ik even blij dat ik er tussenuit kon, en dat met mijn schat aan mijn zijde, ideaal!
het was puur genieten, foto's zijn er niet voor jullie, maar in mijn /ons hoofdje zit het vol met beeldmateriaal! Damme, I'll come back!
Muisje terug thuis afzetten, nog even gebleven en dan terug naar huis...
Nu nog snel de belastingen in orde brengen en wat huishoudelijke taakjes, helaas, moet ook gebeuren... ;o)
Marjon, thx voor alweer een schitterende avond!
(ai, naam gebruiken = vijf kussen lap! Tjah, helaas.. kan gn gom vinden...)
IK HOU VAN JOU!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kom sebiet om die kussen é... :-) Ik hou ook van jou!!! X

Huub80 zei

doe je ding muisje! can't wait! ;o)
hoelang nog??!

dikke kus!
Hou van Jou!!
-X!-