zaterdag 21 oktober 2006

dagje materiaalzorg

Vandaag heb ik er een dagje materiaalzorg opzitten op de Sportdienst van Stad Gent.
Materiaalzorg, vandaag het opkuisen en herwarderen van de skates!

een hels werk!
beschermers in orde brengen, oude wielen verwisselen met nieuwe, binnenschoenen goedsteken, sluitingen herstellen, ...

leuk is anders, maar het is broodnodig, en ik doe het wel nog graag!


Ik heb een aantal pic's, die zal ik wel eens uploaden!
Nu dodo doen! Druk weekend alweer!



slaapzacht.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik denk dat nieuwe wielletjes meer kosten als die skates zelf, niet?
Naja, wat is morgen te doen?
Kajaks kuisen?
misschien kunnen we nog eens kamperen bij de kajaks (*REMEMBER*)
de vieze huftert

Huub80 zei

haha! grappig!!
neen net niet... dus vandaar de nieuwe wieltjes... ;o)

de kajaks en kano's hebben we al gekuist hoor, dat deden we op woensdag :o)

en ja, zo eens kamperen bij de kajaks wil ik wel nog eens doen!
waar is den tijd! man man man!!

nog eens een ouderwets avonturenkampje... zalig :o)


groeten!