dinsdag 24 oktober 2006

Weekendje...

Hellow hellow,

alweer even geleden he, nen mens moet tijd hebben om even een post te maken..
En op algemene aanvraag, de post van dit weekend!

dit weekend was afgeladen vol!
het was de moeite zelle!


op vrijdag ben ik onmiddelijk na de spordienst doorgereden naar Oostkamp, bij mijn schat!
Daar ging ik eten, omdat we later die avond naar het verjaardagsfeestje van de vriendin van de broer van mijn vriendin, zijde nog mee??
we gingen er dus eentje drinken! Het was fun! Samen met mijn muisje, de mama en de papa, broer en the party animal! Het was leuk, lang zijn we nt gebleven want de vermoeidheid sloeg snel toe.
We moesten natuurlijk nog terug naar huis rijden, dat is ook al de moeite natuurlijk. Thuiskomen en dodo doen! ;o)

Op zaterdag hadden we afgesproken met mijn mama om mee te gaan als 'verrassingact' bij het bezoek aan een jarige. Nm bij Eloïse. Ik kon het natuurlijk nt laten om het kado-tje als 'specialke' in te pakken. Veel papier en een zeeeeeer grote doos! ;o)
Het was leuk, dat vond ik toch. En Eloïse ook. Ze was helemaal overdonderd door onze aanwezigheid. We zijn daar even gebleven, wat bij praten met iedereen.
Later op de middag zakten we af naar Ian en Lies, want het was Ian zijn feestje ;o)
Eerst eens een opwarmertje gaan drinken bij hen thuis en dan afzakken naar de Fondue Loft! Humzzzz, lekker!!! Het was alweer een super avond! Pure fun!
Samen met Lies, Wes, Bram, Evelien, Martien, mijn muisje, mezelf en Ian natuurlijk! Lachen was het!!
Daarna zijn we naar de Limonada gegaan.
We zijn daar even gebleven, en ons Joortje is ons komen vervoegen!
We zijn vrij vroeg naar huis geweest omdat we de volgende dag vrij vroeg opmoesten.


Zondag zijn we afgezakt naar Hasselt! Het was er nm het Jenever feesten.
Hierover kan je alvast het verslagje vinden op het forum, maar omdat ik zo lief ben post ik het hier even:


Voila voila,het is zover, we hebben de foto's en video's online, nu een klein verslagje van ons dagje Hasselt.
Het was vroeg deze ochtend, en huppa onmiddelijk de auto in en opzoek naar Jojo.Eenmaal gevonden waren we weg, gps was even aan het flippen (tjah, tis vroeg voor iedereen he), een ritje van 1h20 voor de boeg.
aangekomen onmiddelijk Tim en Jessy gevonden!Wat was het lang geleden! Super, eindelijk nog eens samen skaten!!Even de aankomst van de toertocht gaan bewonderen en dan op naar het jenever parcours.
daar hebben we even opgewarmd en huppa, een parcours afleggen met een dienblad vol met jenevers...Was wel fun, kwas goed bezig, maar op het einde heb ik het goed verknald... ;)De eventuele uitslag afwachten dus...
Na de uitrijking zijn we afgezakt naar een afgelegen pleintje, waar we een sessietje hielden met een groepje van 9.
Fun! het was pure fun! Jahha, en primeur, mijn schat op skates! tjeck it out! ;) :oops: en ook een andere primeur, op foto dan, ikke op mijn bek! 8)
de foto's kan je hier vinden:
Klik hier
de video's kan je hier vinden:
klik hier
klik hier

Groetjes,en next time: JUST BE THERE!!!


Voila, dat was het zo'n beetje!
het was fun! het was leuk! het was druk! het was genieten!
Ik kijk al uit naar het volgende weekend, dat er nu alweer zeer druk uitziet!!!

Geen opmerkingen: