maandag 9 oktober 2006

zondag 8/10 - Zwarte zondag?

gisteren was een spannende dag..
wat gebeurd er in België... hoe spreekt de stem van het volk...

De stem heeft vrij goed gesproken (int algemeen gezien iets minder..)


gisteren was dus de dag, stemdag!
's Morgens gaan stemmen, voor de goede. Er was weinig volk in het stemhokje toen ik om 10h30 ging stemmen. Niemand van het stemburo kende ik... mensen van mijn wijk... erg he!
Nuja, na het stemmen gingen we naar Oostkamp, daar moet mijn schat nm stemmen...
Na het stemmen, gaan eten bij la mama thuis.
Telefoon; 'gaan jullie naar de zee?' 'Euhm, neen, we zitten al in Oostkamp'... Twas de mama; om te vragen of we haar konden meenemen naar de zee... Helaas dus, daarvoor was het al te laat.
Maar de broer was aan de zee, dus ideaal om toch naar daar af te zakken (wat we eigenlijk al van plan waren). Na het eten reden we dus door naar Oostduinkerke!
wauw! wat een weertje! wat een zalig gevoel, de wind in de haren, het zachte geruis van het water dat aanspoelt op het strand, leuk gezelschap en mijn vriendinnetje aan de hand!
WAUW!

het was puur genieten!

In de auto hebben we al wat kunnen luisteren naar de uitslagen, eenmaal thuis hebben we direct alles gevolgd!
wat een zege in Gent! om nog maar te zwijgen vanuit Antwerpen!
Nuja, veel ga ik er nt over zeggen, ben blij dat Vlaams belang achteruit gaat in een aantal hoofdsteden, en dat paars hier in Gent hopelijk zijn ding verder doet...



Helaas gn foto's van dit weekend, onverwacht was het...

Geen opmerkingen: